Szalai Kristóf

Szalai Kristóf

Friss topikok

  • szala@: Lassan kellene már egy Kindle és angol gyerekkönyveket kellene olvasniuk. :) (2016.02.10. 09:24) Londonban de jó lehet...
  • KristófAnyuka: Aranyérem! ;) (2013.10.15. 00:10) Bukarest szia!
  • szala@: Hamarosan otthon (remélem Kormossal :) ) Hiányoznak ám ilyenkor a kis sportemberek és a többiek. ;) (2013.09.18. 01:20) Egész nap munka
  • szala@: Eh, lemaradt a megérkeztemszófiábaépségben sms... (2013.04.26. 05:21) Levél Szófiába
  • szala@: Kristófot nem látom, de remélem a szörnytől a képen nem ijedt meg ;) Nyári tábor miatt meg nem ag... (2013.02.07. 00:12) Sűrű és hosszú szerda

Linkblog

Apa bejelentkezik, brékó-brékó

2012.02.21. 22:04 - szala@

Címkék: apa külföldön

Szervusztok,

Sikeresen megérkeztem, a nyanya egész szépen viselkedett.

Miután levettem a cipőm édesdeden aludt. (A sarokban az ő feje van.)

A szokásos szenvedést persze nem úsztam meg a reptéren, de most egész gyorsan (kb. 1 óra alatt) végeztem és még a szemem is be tudták szkennelni negyedszeri nekifutásra. Éjfél körül érkeztem a szállodába, ide:

(A kék pöttynél vagyok)

Gondolkodtam vacsin is, de végül kihagytam. Csak az idő menne és a kalória jönne. A szobába úgyis volt gyümölcs bekészítve, azokat el is pusztítottam.

Gondoltam csatolok egy képet a szobáról, de borzasztó ez a blog, nem fér ki a képernyőre. Mindegy, emailben már átlöktem. Rosszul néz ki, na! ;)

Sajnos a medence már zárva, pedig egész jó idő van. Éjfél körül 18 fok kb.

Remélem veletek minden rendben, ahogy a srácokat hallottam mindenki vidám. Hamarosan talékozunk addig is puszilom Csipeszt, Ropit és Mütyit!

Sziasztok:

BabApa

A bejegyzés trackback címe:

https://szalaikristof.blog.hu/api/trackback/id/tr84161860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KristófAnyuka 2012.02.21. 22:17:57

Juhíííííííííí, ez tök szuper meglepi volt! Köszi! Igen, a képeket mindig kicsinyítgetem (600x450....)
Pusssszzzz!


süti beállítások módosítása