Szalai Kristóf

Szalai Kristóf

Friss topikok

  • szala@: Lassan kellene már egy Kindle és angol gyerekkönyveket kellene olvasniuk. :) (2016.02.10. 09:24) Londonban de jó lehet...
  • KristófAnyuka: Aranyérem! ;) (2013.10.15. 00:10) Bukarest szia!
  • szala@: Hamarosan otthon (remélem Kormossal :) ) Hiányoznak ám ilyenkor a kis sportemberek és a többiek. ;) (2013.09.18. 01:20) Egész nap munka
  • szala@: Eh, lemaradt a megérkeztemszófiábaépségben sms... (2013.04.26. 05:21) Levél Szófiába
  • szala@: Kristófot nem látom, de remélem a szörnytől a képen nem ijedt meg ;) Nyári tábor miatt meg nem ag... (2013.02.07. 00:12) Sűrű és hosszú szerda

Linkblog

Durva ez a hét azért...

2017.02.17. 00:47 - KristófAnyuka

Címkék: napló apának

Még mindig nem tudtam dolgozni. Bm, hihhhhetetlen.

Ma egy órán át zsákbamacskát csomagoltam a suliban, oké, ez az én hülyeségem volt, de onnantól...

Rend van, tisztaság van, levelek megválaszolva, mindenféle lefotózva. jelmezek fejben összeállva. Hamar eljött a dél. Hazahoztam a csöppet, bealudtam vele tíz percet, ahogy lejöttem és leültem a varrógép elé - amúgy robotjelmezt v arrni - csörög a telóm, Kristóf nem vitt bérletet...

Edit át, én el, mondtam, legközelebb gyalogol.

Épp egy óra eltelik, amiben törtekkel végeztünk műveleteket, de mondjuk egy sima egyszerűsítés is hisztire adott okot. A mai vizilabda-poszt azért meghozta a jókedvet.

Elrohanok Petráért, aki minden nap 4 óra háromkor már hív, hogy hol vagyok, ma negyedkor jött, és persze a telómat otthon hagytam...

Mikor elkészültem az egyébként kicsi és jesszus, picit kevésbé fús mint szerettem volna-robotjelmezzel, Leó közölte, hogy inkább lovag lenne. Kitúrtuk a jelmezesládából Krisz régi lovagjelmezét, rém nagy rá, de übercuki benne- vagy tíz percig azt hittük, megoldódott a dolog, de nem. Most így éjjel majdnem egykor úgy állunk, hogy ingben jön holnap és hoz egy táskát, apuka lesz. :D

Kristóffal is ezt játszuk. Mégse jó a DJ, na mi legyen? Mi? Hát bmki, nem tudom. Végül Depeche Mode-os lesz, de ehhez sincs ám meg minden még ebben a percben sem...

Ja, és hogy a mi jelmezünkkel mi lesz szombat este? Hű, nem tudom, a fejeink okék, de a ruhák...

Ezen a héten hat jelmezt kell összeraknom. Ezen a héten hulla vagyok. Ezen a héten lesz még vasárnap... :)

Az ajtó minden nap zárva volt, Petrával minden nap szóbeliztünk, enni mindig mindenki kapott. Erre gondolgatok...

A bejegyzés trackback címe:

https://szalaikristof.blog.hu/api/trackback/id/tr1512267542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása