Szalai Kristóf

Szalai Kristóf

Friss topikok

  • szala@: Lassan kellene már egy Kindle és angol gyerekkönyveket kellene olvasniuk. :) (2016.02.10. 09:24) Londonban de jó lehet...
  • KristófAnyuka: Aranyérem! ;) (2013.10.15. 00:10) Bukarest szia!
  • szala@: Hamarosan otthon (remélem Kormossal :) ) Hiányoznak ám ilyenkor a kis sportemberek és a többiek. ;) (2013.09.18. 01:20) Egész nap munka
  • szala@: Eh, lemaradt a megérkeztemszófiábaépségben sms... (2013.04.26. 05:21) Levél Szófiába
  • szala@: Kristófot nem látom, de remélem a szörnytől a képen nem ijedt meg ;) Nyári tábor miatt meg nem ag... (2013.02.07. 00:12) Sűrű és hosszú szerda

Linkblog

T-1

2012.02.02. 22:09 - KristófAnyuka

Címkék: napló apának

Elég vacak napom volt, igencsak gondolkodós nap után fogadóórára mentem az oviba. Pettiről megtudtam, milyen okos, ügyes, kedves és szép. :) Jó volt, kellett a hangulat-tuning, köszi Óvónénik!

Kriszről ma nem hallottam semmit, csak lefotóztam a cuki Didergő Királyos rajzát...

Balett után hazafelé kiderült a gyerekek számára, hogy kidobtam a szilveszteri nagy dudákat, pedig farsangra be akarták vinni az oviba. Még jó, hogy kidobtam, nem akármilyen vírusokkal fújkáltuk tele. Na, uzsgyi be a Tesco-ba, hátha van. Duda nem volt, de volt leértékelt ninjago, amiért cserébe Krisz azonnali alkudozásba kezdett az előkészítős témával kapcsolatan. Ígért fűt-fát, háááát kíváncsi vagyok!

A ma esti cetlin ez állt: ma én törölgetem szárazra őket (törcsis lábujjcsikivel).

Ez még tegnapi kép, de csecse.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szalaikristof.blog.hu/api/trackback/id/tr954054835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szala@ 2012.02.03. 06:51:56

Köszi! Ez a pár óra már pikk-pakk letelik... Jó reggelt, szép napot nektek!


süti beállítások módosítása